השקה 27.06.2018

מהיום אפשר להתעדכן גם מהבית: מדיק משיקה ספריה דיגיטלית של הרצאות מכנסים

המיזם Medic Online Academy כולל ספרייה רחבת היקף של הרצאות, דיונים ועדכונים של בכירי המומחים בישראל. לרגל ההשקה: מבצע מיוחד לגולשי מדנט

מיזם חדש ומסקרן שמושק בימים אילו - Medic Online Academy - עשוי לענות על צורך המוכר לרופאים רבים - להתעדכן בחידושים בתחום הרפואה באופן מקוון. רופאים רבים מתלוננים כי למרות שהם מעוניינים ללמוד ולהתעדכן אין להם את הזמן והפנאי להשתתף בכנסים, ימי עיון ומפגשים שיכולים להעשיר אותם בתחום עיסוקם המקצועי. מטרת המיזם הינה לאפשר לרופאים ולחברי הקהילה הרפואית להתעדכן בחידושים השונים בעולם הרפואה ולהנגיש זאת עבורם באמצעות לימוד מקוון מכל מקום, בכל מכשיר ובכל זמן שנוח להם.

Medic Online Academy מכיל מאגר רחב של הרצאות, דיונים ועדכונים של בכירי המומחים בישראל בתחומים שונים.

כניסה ל-Medic Online Academy

לרגל ההשקה - מבצע מיוחד לגולשי מדנט:

כל הקורסים בבית הספר הדיגיטלי של מדיק ייפתחו במחיר של קורס אחד בלבד- וזאת לנרשמים עד 15.7.18.

כל שצריך לעשות הוא להקליד את קוד ההנחה -
medic18 בשדה היעודי בטופס התשלום (Add Coupon) - וכל הקורסים ייפתחו עבורכם במחיר של קורס אחד!

בית הספר, בניהולו המדעי של פרופ' אבי קרסיק, מחולק לקורסים מקצועיים שהופקו על ידי מדיק ושתכניתם אושרה ע"י המועצה המדעית של הר"י.

בין הקורסים המוצעים כרגע: עדכונים בסוכרת, קורס טיפולים במחלות כרוניות באוכלוסיה המבוגרת, קורס לטיפול בהשמנת יתר, קורס בנושא גסטרו, סדנאות שונות ועוד.

Medic Online Academy מתעדכן באופן שוטף בהרצאות ודיונים נוספים מתוך כנסים, וובינרים מדעיים וקורסים שונים המאורגנים על ידי מדיק הוצאה לאור.

נושאים קשורים:  השקה
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו
אנונימי/ת
06.07.2018, 01:39

מה המחיר של ההטבה

אנונימי/ת
10.09.2018, 13:06

מספר הקורסים מוגבל ביותר