חדשות 15.02.2021

לידיעת המטופלים: הושק medpage - אתר חדשות רפואה חדש לקהל הרחב

על רקע מגיפת הקורונה והצורך במידע רפואי עדכני ואיכותי מושק בימים אילו אתר חדשות ובריאות חדש מבית Mednet ויקירפואה

על רקע מגיפת הקורונה, והעניין הרב והגובר של קהל רחב בחדשות, עדכונים, מידע וסיקור שוטף של הנעשה בעולם הרפואה והבריאות, מושק בימים אלו מיזם תוכן חדש מסקרן - אתר medpage - אתר חדשות רפואה לקהל הרחב, הכולל עשרות ערוצי תוכן בנושאים שונים, המתעדכן מדי יום בכל מה שחשוב וקורה בתחום הרפואה.

לכניסה לאתר medpage לחצו כאן

Medpage הוא אתר חדשות בריאות מקצועי מבית Mednet ויקירפואה. מערכת האתר כוללת רופאים, כותבים ועורכי תוכן מנוסים מהשורה הראשונה בארץ.

העבודה על האתר החדש ארכה כשנה, והושקעו בו משאבים ומאמצים רבים על מנת להביא, לראשונה בישראל לקהל הרחב, עדכונים וחדשות  רפואה ובריאות באופן שוטף, אמין ובאיכות גבוהה.

התכנים והפרסום באתר פותחו מתוך מחשבה על "רפואה מותאמת אישית" במובן האינטרנטי שלה – של התאמת התוכן לצרכי והעדפות הגולשים השונים – באתר ובניוזלטרים שישלחו לגולשים. כבר עתה, עם השקתו רשומים לאתר החדש למעלה מ-50,000 גולשים המנויים על עדכוני האתר.

ויקירפואה הינו אחד מאתרי הבריאות הפופולריים בישראל, ומשמש הן את הקהל הרחב והן את קהילת הרפואה. האתר, הפועל בשיתוף האיגוד הישראלי לרפואת משפחה, כולל עד היום למעלה מ-4,000 ערכים שונים בתחום הרפואה, המתעדכנים באופן שוטף. אל האתר גולשים מדי חודש למעלה ממיליון גולשים. עורך ויקירפואה הינו פרופ' שלמה וינקר.

לכניסה לאתר medpage לחצו כאן

לפרסום באתר ושיתופי פעולה, צרו קשר עם רותם בן זאב במייל [email protected] או בטלפון 052-299-7778

נושאים קשורים:  חדשות,  אתר medpage
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו